sobota, 17 grudnia 2011

GeekDroid

Odkąd mam telefon z Androidem jestem jakiś bardziej zadowolony. Po pierwsze by sprawdzić codzienne wiadomości już nie muszę włazić na kompa lub oglądać Tusk Vision Network 24. Włażę na wi-fi i kilka ulubionych apek by mieć wszystko pod ręką. Po pierwsze Facebook by widzieć co działo się u znajomych, a lekturę uzupełniam TweetDeckiem.



Następnie świat i Polska: apka World Newspapers dla gazet i serwisów. Czytam i znienawidzoną Wybiórczą jak i Nasz "kato" Dziennik. Porównanie informacji i jestem usatysfakcjonowany.

Teraz coś więcej. WykopDroid by być stałym członkiem Web 2.0. Całość uzupełniam codzienną porcją demotów, kwejków i yafudów korzystając z programu Bestdem.
Za mejla odpowiada K9 Mail, a GyGy zastępuje vCommunicator. Korzystając z Power AMP słucham muzy lub gram w Mario Kart ma emulatorze Nintendo 64 lub Final Fantasy 7 na emulatorze PSX. 

Brakuje mi tylko tabletu by móc czytać PDFy (na HTC Desire ekran za mały). Do tego służy RepliGo Reader. A jak muszę skorzystać z MsOffice to mam w bardzo smart fonie Documents To Go.
Nawet ten wpis wrzucam z andka apką Blogger. 
Jestem geekiem z fiołem na punkcie Androida. Jestem GeekDroidem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz